Wednesday, April 7, 2010

KELAS COKLAT 07/04/2010
Kelas kali ni didatangi oleh nia dari port dikson ,memang bagus budak ni muda2 dah macam2 kelas dia pergi.Syabas nia mama doa kan yang terbaik tuk nia,semoga nia berjaya kemenara gading maklumlah keputusan SPM tuari dapat cemerlang,tahniah dari mama..






3 comments:

  1. salam...akak nk komen psl jln2 Jakarta tu tp takde ruang komen ke? nnti check mama punya format....

    ReplyDelete
  2. salam mamatiera, apa khabar? try nak masuk blog yang lagi satu tapi tak dapat, naper?

    ReplyDelete